به گزارش ایرنا در پیامی که روز پنجشنبه از سوی قربانعلی سعادت صادر شده، آمده است: امروز که با شعار 'هر کودک نشانی خداست....' هفته ملی و روز جهانی کودک را به شما کودکان در آذربایجان‌غربی تبریک می‌گویم، باور دارم به واسطه همان نشان خدایی‌تان، صفای دل شما اندوه از باطن بزرگترها و شادی بازی های‌تان غم از رخسارشان می زداید.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه این پیام، خطاب به کودکان استان آورده است: در این ایام بی تکرار در گوشه ای از نجواها و دعاهای پاک و کودکانه‌ خود ما بزرگترها را فراموش نکنید؛ امید آن دارم، فردایی را که در پیشبرد اهداف عالی نظام و کشور عزیزمان ایران، پرچم‌دار خواهید بود امروز با اهداف والا در ذهن خود بسازید و برای ارج نهادن و پاسداشت آرمان‌های این مرز و بوم کوشا باشید.
سعادت در این پیام با تاکید بر سختی مسیر تربیت کودکان در جامعه امروز اظهار امیدواری کرده است تا با استعانت از الطاف بیکران الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در مسیر دغدغه هایمان در به سرانجام رساندن این مهم و تربیت نسلی دین‌مدار و با اخلاق، دارای اعتماد به نفس و خلاق، شاد، کارآفرین و مدیر، توفیق روز افزون داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، از 15 تا 21 مهرماه به عنوان هفته ملی کودک در کشورمان نامگذاری شده است.
شعار این هفته در سال جاری ' هرکودک نشانی خداست ' تعیین و در این مدت 150 برنامه ویژه کودکان با محوریت عاشورایی در آذربایجان غربی تمهید شده است.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.