به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان کم توان ذهنی و دارای اختلال طیف اوتیسم با عنوان «چیزی بگو» روزهای ۱۶ تا ۲۱ مهرماه در هتل آنا ارومیه برگزار می شود.

صبا صابونی مدیر دفتر نمایندگی انجمن اوتیسم ایران در ارومیه با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که به همت انجمن اوتیسم و مرکز آموزشی و توانبخشی کم توانان ذهنی "گلهای بهشت" برگزار می شود ۳۰ اثر نقاشی با تکنیک اکریلیک روی بوم و سبک رئالیسم در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه جلب توجه جامعه به افرادی است که فارغ از نگاه محدود جامعه، توانمندی های متنوع و گاه پوشیده ای دارند که تنها با درک درست و آموزش های تخصصی امکان تحقق پیدا خواهند کرد و با خلق آثار هنری ارزشمند در زمینه نقاشی، توانایی های خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه، نقاشی های خلاقانه از ذهنیت خود هنرمندان است. نمایش این آثار، علاوه بر ایجاد امید در خانواده ها می تواند بستر مناسبی را برای ایفای نقش اجتماعی موثر برای افراد کم توان ذهنی و نیز اختلال طیف اوتیسم فراهم آورد و زمینه ساز حضور آنان در جامعه باشد.

افتتاحیه نمایشگاه «چیزی بگو» ۱۶مهرماه ساعت ۱۶ در هتل آنا برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای تماشای آثار ارائه شده در این نمایشگاه در روزهای ۱۶ لغایت ۲۱ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به محل نمایشگاه در ارومیه خیابان جام‌جم (جاده بند) مراجعه کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 756329
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.