حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مجامع بین المللی در مقابل این عمل میانمار هیچ عمل و اعتراضی از خود نشان نداده اند و این تعجب برانگیز است که آیا اینها زنده اند و طعمی از انسانیت چشیده اند؟
وی با اشاره به سکوت رهبران کشورهای اسلامی در قبال کشتار میانمار اظهار کرد: رهبران کشورهای مسلمانان و خادمان حرمین شریفین نیز ساکت هستند که باید این رویه را عوض کرده و در دفاع از مظلومان تلاش کنند و از خواب غفلت بیدار شوند.
وی ادامه داد: این سکوت نشان می دهد که تمامی این عوامل با استکبار و بیگانگان هم مسیر هستند تا نسل کشی مسلمانان را ادامه دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن در استان مایه نزول برکت خداوند متعال است و باید قدر این فرصت را بدانیم، گفت: قرآن کریم، معجزه الهی برای ما انسان هاست و باید بیش از پیش به برگزاری مسابقات سراسری قرآن اهمیت دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: انتظار داشتیم توجه مردم و مسئولان به برگزاری این مسابقات بسیار بیشتر باشد که مورد سهل انگاری قرار گرفته است.
وی افزود: حضور پرشور مردم در این مسابقات به کشور نشان می دهد که این مردم و این استان یک استان قرآنی است و باید استقبال بیشتری را از این مسابقات شاهد باشیم.
وی اضافه کرد: برخی مسئولان نیز در خصوص حضور در این رقابت ها سهل انگاری کردند و در این مسابقات حضور نداشتند که این افراد باید در قبال خداوند متعال پاسخگو باشند چرا که این امر باعث شرمساری است.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
گفتنی است در بین الصلاتین این هفته مردم ولایت مدار حاضر در نماز جمعه با سر دادن شعار هایی انزجار خود را از کشتار مسلمانان میانمار اعلام کردند.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.