به گزارش ایرنا، به دنبال کشتار بی رحمانه و جنایات وحشیانه علیه مردم میانمار، نمازگزاران بجنورد پس از اقامه نماز جمعه در صفوف به هم پیوسته این اقدامات را محکوم کردند.
مردم بجنورد با شعارهای 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل'' مرگ بر دولت میانمار' انزجار خود از استکبار را فریاد زده و اعلام کردند که سکوت های مجامع بین المللی در برابر این بی رحمی ها و جنایات باشد شکسته شود.
مردم بجنورد فریاد زدند که جنایات بوداییان میانمار در حق مسلمانان روهینگیا باید خاتمه پیدا کند و دولت متعصب میانمار باید حقوق مسلمانان را به عنوان شهروندان آن کشور به رسمیت بپذیرد.
نمازگزاران اعلام کردند که کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار که با حمایت قدرت های مستکبر انجام می شود برای هیچ انسان آزاده ای خوشایند نیست و قلب هر آزاده ای را می رنجاند.
راهپیمایان از اعلام کردند که کشورهای اسلامی همه باید نسبت به جنایات مستکبران، در مورد کشتار بی رحمانه مسلمانان در نقاط مختلف جهان از جمله میانمار واکنش داشته باشند.
این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از مصلی امام خمینی بجنورد آغاز شده نمازگزاران با سر دادن شعارهایی در محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار تا میدان بازرگانی راهپیمایی کردند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.