به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: سیاست گذاری جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از فلسطین و سوریه بسیار دقیق، هوشمندانه و زیرکانه است و کسانی که با این امر مخالف هستند در ردیف منافقان و مخالفان قرار دارند.
وی افزود: ترورهای کورکورانه اخیر بار دیگر هوشیاری رهبری و سیاست گذاری ایشان برای هدایت کشور و مقابله با تروریست های جهانی را نشان داد.
وی با تاکید بر اینکه ملت و مردم ایران باید گفتمان انقلابی گری را حفظ کنند، ادامه داد: مسئولان نباید اجازه دهند تا کشورهای خارجی در مسایل داخل کشور دخالت کنند زیرا ایران یک نظام اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود مسائل را به صورت شفاف بیان می کنند و این نشان از اقتدار و هوشیاری ولی فقیه است؛ ملت باید پیرو این مطالب باشند و آنها را در سرلوحه کارهایشان قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر اینکه باید در تمامی کارها به رهنمودهای رهبری توجه شود، افزود: برخی ها سازش و عقلانیت را مناسب می دانند اما سرنوشتت عربستان نشان می دهد که سازش هم عوارضی دارد و به ذبح کشور منجر می شود.
به گزارش ایرنا، دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.