به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه مهاباد اظهار کرد: امام راحل با ظلم ستیزی و استکبارستیزی تابوی طاغوت و امپریالیزم را شکست و ابهت آنان را از بین برد تا انقلاب پیروز شد و رهبری ایشان در این راه بی نظیر بود.
وی افزود: علاقه مردم به بنیانگذار جمهوری اسلامی و قدرشناسی ملت از ایشان در مراسم رحلت امام(ره) نمود پیدا کرد و بیش از پیش خود را نشان داد طوری که جمعیت میلیونی تشییع کنندگان پیکر امام خمینی( ره) در دنیا بی مانند بود.
ماموستا سهرابی همچنین با بیان تاثیرات ماه مبارک رمضان در جسم و روح انسان، گفت: روزه علاوه بر سلامت جسم موجب صیقل یافتن روح نیز می شود، در این ماه رسیدگی به نیازمندان از ارزش بیشتری برخوردار است.
وی اظهار کرد: جشن گلریزان یکی از مناسبت های نیکویی است که در ماه رمضان برگزار می شود، از مردم نیکوکار برای شرکت در این جشن و دستگیری نیازمندان و زندانیان جرایم غیرعمد دعوت می کنم تا در آزادی آنان و ثواب این کار مشارکت داشته باشند.
امام جمعه مهاباد همچنین با اشاره به سفر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان سعودی، گفت: این سفر با 2 هدف اصلی تامین امنیت مرزهای اسرائیل و به انزوا کشاندن ایران اسلامی صورت گرفت.
ماموستا سهرابی بیان کرد: اما به رغم این تلاش ها مناسبات ایران با کشورهای اروپایی به خصوص همسایه ارتقا یافته و روز به روز جایگاه بین المللی ایران تقویت می شود که نمونه آن قراردادهای مختلف با کشورهای جهان است.
وی افزود: اشغالگری اسرائیل نیز برای همه مشخص شده و راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از فلسطین سندی برای حمایت از انتفاضه است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.