به گزارش ایرنا، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی نقش مهمی در افزایش شور و نشاط عمومی در این استان دارند و همزمان با روز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم را برای حضور در پای صندوق های رای دعوت می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی معتقد است که مشارکت سیاسی مردم و و به ویژه ورزشکاران در انتخابات لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و بی شک به فرموده رهبر معظم انقلاب، برنده واقعی انتخابات ملّت بزرگ ایران است.
عبدالله چمن گلی افزود: امروز عزت و عظمت ایران اسلامی بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شده و تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار و مزدوران نظام به خوابی پریشان و آشفته بدل می شود.
وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا با مثلث نفوذ، تحریم و فتنه مسیر این انقلاب را عوض کند و این وظیفه اصلی نخبگان، فرهنگیان، دانش آموزان و مردم فهیم است که با پافشاری بر ارزش های انقلابی این مثلث شوم را نابود و خواب دشمنان را آشفته کنند.
وی بیان کرد: جامعه بزرگ ورزش و جوانان آذربایجان غربی ورزشکاران به عنوان عضو فعال جامعه باید در تعیین سرنوشت کشور و منطقه خود سهیم باشند و انتخابات پیش رو بهترین فرصت برای تحقق این مهم است.
وی ادامه داد: مدیران، ورزشکاران و قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران، اعضای هیأت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد و به خصوص جوانان با حضوری پرشور و گسترده در این حماسه بزرگ و با انتخاب اصلح موجب یأس و ناامیدی دشمنان و عزّت و سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران می شوند.
داور ملی فوتسال کشور در آذربایجان غربی نیز در شعبه اخذ رای به خبرنگار ایرنا گفت: حضور ورزشکاران به عنوان الگوی جوانان در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است.
رامین باراندوزی اظهار کرد: انتخابات در کشور نشانه اقتدار ملی است و حضور در انتخابات با هدف حفظ مصالح ملی یکی از اولویت هاست.
وی افزود: ورزشکاران با توجه به محبوبیت و الگو بودنشان در جامعه می توانند در ترغیب مشارکت حداکثری مردمی در عرصه های سیاسی و انتخاباتی کشور موثر باشند.
باراندوزی بیان کرد: همانطور که یک ورزشکار در عرصه های ملی با بالا بردن پرچم کشور و کسب مقام قهرمانی یک افتخار و غرور ملی را برای مردم و کشور به ارمغان می آورد، حضور در انتخابات نیز که چشم تمام جهانیان به آن دوخته شده یکی از عرصه های حساس بین المللی است.
وی بیان کرد: ورزشکاران باید همچون سایر آحاد جامعه و همچون سایر صحنه های حساس ملی و بین المللی نقش خود را برای اثبات اقتدار و ایجاد غرور ملی ایفا کنند و الگوی مناسبی برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات باشند که این خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.
رئیس هیات ژیمناستیک استان نیز با اشاره به آیه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم» گفت: خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان خودشان تغییر دهند و بر اساس این آیه شریف اگر بخواهیم به پیشرفت موثری در جامعه برسیم باید رای بدهیم و در رای گیری شرکت کنیم.
نادر مدنی ادامه داد: ورزشکاران با توجه به محبوبیت خود می توانند جوانان و مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنند و سرنوشت کشور و استان را به دستان خودشان تغییر دهند و کنترل کنند.
ملی پوش رشته تیراندازی با کمان سنتی کشور با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: این حضور نشان از چهره مصمم و عزم راسخ مردم در مقابل دشمنان را نشان می دهد.
الهام غفاری قره باغ ادامه داد: نشان دادن اعتقاد، علاقه و التزام مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و پای کار بودن ملت مصمم ایران اسلامی 2 پیام مهم ملت ایران به جهانیان است.
وی ادامه داد: ورزشکاران به عنوان عضوی از جامعه اسلامی ایران در انتخابات شرکت پرشوری را خواهند داشت و با حضورشان در این انتخابات در هر چه باشکوه تر برگزار شدن آن موثر خواهند بود زیرا ورزشکاران الگوی جوانان و جامعه هستند و باید به وظیفه خطیر خود بدرستی عمل کنند.
وی افزود: ورزشکاران همانند سایر اقشار جامعه با هر گرایشی که دارند به آئینی جز اعتلا و افتخار کشورشان فکر نمی کنند و این چنین اهداف همیشه حماسه ساز می شود.
رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: رای دادن یک تکلیف شرعی است و آحاد مردم و در راس آن جوانان و ورزشکاران که آینده سازان کشور هستند باید با حساسیت بیشتری به این امر مهم عمل کنند.
حسین فهیمی ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان همانند حضور در عرصه رقابت های ملی و بین المللی در انتخابات پیش رو نیز رکورد بزنند و برای کشور و شهرشان افتخار آفرینی کنند.
وی افزود: ورزشکاران به عنوان الگوی جامعه نقش تاثیرگذاری در انتخابات پیش رو دارند و می توانند با ترغیب مردم به مشارکت حداکثری اثر مثبتی از خود به جای بگذارند.
وی بیان کرد: دولت به پشتوانه ملت قدرتمند می شود و حضور حداکثری در حقیقت مشت های آهنین ما برای جواب به یاوه گویان بوده و فارغ از جناح بندی و سیاسی کاری پیشرفت و آبادانی کشور برای ملت مهم و ارجح است.
داور ملی و بین المللی بوکس نیز در این رابطه معتقد است که کشور در مرحله حساسی قرار گرفته و مردم باید با آگاهی، هوشیاری و بصیرت بالا در صحنه انتخابات حاضر و بهترین شخص را برای اداره کشور انتخاب کنند و ورزشکاران نیز در کنار مردم پا به پای آنان در تمامی صحنه ها حضور یایند تا دنیا بداند شرکت در انتخابات یک افتخار عزم ملی است.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جاری به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
8135/ 3072
** گزارش از: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.