به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، شرکت در انتخابات را وظیفه همگانی خواند و ادامه داد: حضور گسترده ملت ایران در انتخابات نشانه تعقل آنان است.
وی اظهار کرد: مردم بر اساس معیارهای الهی و دینی باید افراد اصلح و صادق را انتخاب کنند زیرا فرد در قبال انتخاب خود در پیشگاه خداوند مسئول است.
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: فرد منتخب مردم باید از جان و دل به کشور و مشکلات مردم رسیدگی کند تا دست دشمنان را از کشور کوتاه و ارزش های اسلام را حفظ کند.
وی از مردم خواست تا به داوطلبانی که با نیت خدمتگزاری وارد عرصه انتخابات شده اند، رای دهند و ادامه داد: رای دادن به نامزدهایی که با نیت جاه طلبی وارد انتخابات می شوند، حماقت محض است و در نهایت موجب اهانت به قرآن و دین و خون شهدا می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشیریت /حضرت امام زمان(عج)/ بیان کرد: خداوند متعال رزق و روزی بندگانش را در سایه وجود حضرت ولی عصر(عج) فراهم می کند و تمام موجودات به احترام وجود ایشان مورد عنایت خداوند متعال قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه ارومیه در روز جاری با حضور خیل عظیم مردم مومن و نمازگزار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد و نیروهای امدادی و داوطلبان هلال احمر این استان در حاشیه نماز جمعه نسبت به ارائه خدمات سلامت به نمازگزاران اقدام کردند.
8135/ 3072
خبرنگار: شهین بیدادرس انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.