به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز سه شنبه در دیدار مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از معلمان نمونه گنبدکاووس افزود: انتخابات 29 اردیبهشت از حساسیت بالایی درعرصه ملی و بین المللی برخوردار است و می طلبد همه اقشار جامعه بالاخص فرهنگیان حضوری پرشور در آن داشته باشند.
وی افزود: امروز نگاه دشمنان انقلاب به میزان مشارکت مردم در انتخابات است که هرچه این حضور گسترده تر باشد، اقتدار نظام در نزد جهانیان افزایش می یابد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با بیان اینکه آموزش و پرورش از زیرساخت های مهم توسعه جامعه است که تربیت نسل آینده را برعهده دارد، افزود: امروز باید ازهمه ظرفیت های موجود در جهت تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.
وی گفت: زحمات و تلاش های معلمان که دلسوزانه، فرزندان این مرز و بوم را تعلیم و تربیت می دهند بایستی از سوی همه اقشار جامعه ارج نهاده شود.
به گزارش ایرنا، امام جمعه گنبدکاووس نیز گفت: آموزش و پروش از نهادهای پر برکت انقلاب اسلامی است و معلمان جایگاه و منزلت بالایی در نزد افکار عمومی دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی باتبریک روز معلم، اعیاد شعبانیه و تقارن آن با مناسبت های ماه اردیبهشت، افزود: معلمان باید با وجود برخی مسائل و مشکلات اقتصادی، اما جایگاه و منزلت خویش را نزد افکار عمومی حفظ نمایند ضمن اینکه فرهنگ تکریم مقام معلم بایستی در جامعه بیش از پیش نهادینه شود.
به گزارش ایرنا، فرج اله رزاقی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز گزارشی از برنامه های بزرگداشت هفته معلم در این شهرستان ارائه کرد و گفت: درایام از 44 معلم نمونه شهرستانی و 2 معلم نمونه استانی تجلیل می شود.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان، 66 هزار دانش آموز، 3500 فرهنگی شاغل و 2500 فرهنگی بازنشسته دارد.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.