به گزارش ایرنا، سید ظهیرالدین پورالحسینی دوشنبه‌شب در نشست با خبرنگاران در گچساران افزود که آثار علمی به جا مانده از این فیلسوف می‌تواند چراغ راه انسان‌های آزاداندیش در هر سنی باشد.
وی کتاب داستان راستان شهید مطهری را نمونه بارز یک اثر برای پرورش کودکان و نوجوانان با اندیشه اسلامی دانست.
پورالحسینی با اشاره به نام‌گذاری 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم بیان کرد که تجلیل از معلمان، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار فرهنگیان با امام جمعه شهر دوگنبدان از جمله برنامه‌های هفته معلم در گچساران است.
مدیر آموزش و پرورش گچساران با یادآوری متحول شدن وضعیت معیشتی معلمان و زیرساخت‌های آموزشی در دولت یازدهم بیان کرد که این تلاش‌ها نشانگر توجه دولتمردان به تربیت نسلی مبتکر، خلاق و پژوهشگر است.
پورالحسینی برگزاری همایش پیاده روی فرهنگیان، نشست‌های بصیرتی و برنامه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده هفته معلم در گچساران اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان گچسارانی در یک سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به‌دست آورده‌اند تصریح کرد که این دستاوردها حاصل تلاش معلمان در عرصه تعلیم و تربیت بوده است.
پورالحسینی با تقدیر از تلاش معلمان برای تعلیم و تربیت آینده سازان بیان کرد که از 21 دانش آموز برتر المپیادهای دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد 14 نفر آنان گچسارانی بوده‌اند که این امر نشان از قابل قبول بودن تلاش معلمان بوده است.
وی کسب رتبه اول قبولی‌های کنکور سال گذشته، رتبه برتر اسکان نوروزی، مقام نخست فعالیت اولیا و مربیان، مقام اول مشارکت‌های مردمی و رتبه نخست پروژه مهر در کهگیلویه و بویراحمد را نشان دهنده مشارکت مردم، خانواده‌ها و فرهنگیان برای موفقیت آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه پایدار دانست.
در پایان این آئین از فعالان عرصه خبر و رسانه در گچساران با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.