به گزارش روز سه شنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی ، متن کامل پیام حضرت آیت الله مجتهد شبستری بدین شرح است:
روز 12 اردیبهشت که روز معلّم نامیده شده است زمانی با ارزش می شود که با خون مقدس معلّم و معلّمان این سرزمین عجین شده باشد.
خون پاک شهید مطهری این استاد علم و معرفت که امام خمینی (ره) در ماتم این شاگرد بی بدیلش به سوگ نشست بیانگر حرکت خون معلّمان در طول تاریخ است و اوراق زرّین تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام آوری را بر خود نقش ابدی زده است که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد بوجود آوردند و با تزکیه و تعلیم کاخ بلند پایه علم و فضیلت را بنا نهاده اند.
اینجانب هفته معلّم را به همه معلّمان محترم و شریف تبریک و تهنیت عرض می کنم و به این عزیزان، تأسی به پیشوای آزادگان حضرت حسین بن علی (ع) را توصیه می کنم که اولین اقدام در تربیت فرزند تحکیم مبانی دین و صفا دادن ذهن فرزندش به نور ایمان و آموزش قرآن بود.
معلّمان عزیز هستند که نو نهالان باغ توحید را به زیور شناخت خدا و معرفت دینی مزیّن می کنند، ‌در پایان برای همه معلّمان و اساتید آرزوی توفیق و سلامتی از درگاه ذات اقدس احدیّت خواستارم.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار: محمدعزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.