به گزارش ایرنا، محمود عباسی روز شنبه در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات استانی نماز، قرآن و عترت افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه سال گذشته قرار بود کمک مالی به این معاونت برای هزینه در مسائل قرآنی داشته باشد، اما دریغ از یک ریال، هرچند امسال نیز قول داده اند و امیدواریم این دفعه به عهدشان وفا کنند.
معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه فعالیت های قرآنی در افکار دانش آموزان و در نهایت در سطح جامعه تاثیر پررنگی دارد، گفت: تلاش های ما همواره برای اعتلای حوزه قرآنی بوده و برای ارتقای سطح ارزش های قرآنی کارهای ارزشمندی در این اداره کل انجام پذیرفته است.
عباسی با اشاره به حضور 74 هزار نفر دانش آموز در مسابقات نماز، قرآن و عترت در سال تحصیلی جاری، تصریح کرد: این مسابقات در 14 رشته برگزار شده است و در مرحله استانی یک هزار و 300 نفر حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور 2 هزار نفر از فرهنگیان در مسابقات قرآنی استان زنجان، افزود: قرار است از این تعداد که در چهار رشته به رقابت خواهند کرد، هشت نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.
معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به ارتقای سطح داوری های این دوره از مسابقات، گفت: هر سال سطح رقابت های دانش آموزان نسبت به سال قبل از نظر کیفی رشد چشمگیری داشته است.
عباسی اضافه کرد: یکی از برکات این مسابقات کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان مناطق محروم است، که به عنوان سرمایه های آینده این استان و کشور مثمر ثمر خواهند بود.
به گزارش ایرنا، مسابقات نماز، قرآن و عترت امروز/شنبه/ در سالن کانون سهروردی استان زنجان با حضور امام جمعه زنجان و شماری از مسئولان آموزش و پرورش شروع شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.