به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته استان افزود: انتخابات امری بسیار مهم به شمار می رود و در این میان مقام معظم رهبری بارها در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی رهنمودهای لازم را ارایه کردند.
وی اظهار کرد: رهبری در انتخابات پیش رو انتظار حماسه ای دیگر از مردم دارند و همواره نکاتی مهم را در ارتباط با وظایف رای دهندگان و نامزدها بیان کرده اند.
حجت الاسلام خاتمی افزود: یکی از وظایف نامزدها این است که از جاده انصاف خارج نشوند و به دنبال سیاه نمایی نباشند.
وی ابراز کرد: وظیفه همگان در انتخابات پیش رو حضور باشکوه است که این عمل یاس دشمنان را به دنبال دارد و علاوه بر آن هم همبستگی، اقتدار سیاسی و اتحاد کشور درجهان به نمایش گذاشته می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: 12 اردیبهشت روز معلم، سالروز شهادت استاد بزرگ علامه مطهری است و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج نیز روز عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
وی بیان کرد: تاریخ 39 ساله کشور نشان داده است که یکی از رموز ولایت مداری، همیشه در صحنه بودن می باشد که همواره تکلیفی دینی و ملی بوده است.
حجت الاسلام خاتمی اظهارکرد: 9 تا 15 اردیبهشت روز شوراها و شهروند نامگذاری شده و این در حالی است که قانون اساسی کشورمان مترقی ترین قانون است چرا که اهمیت زیادی به نقش مردم در تصمیم گیری ها، سیاستگزاری ها و برنامه ریزی قائل شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مساله شوراهای اسلامی شهر و روستا از آن جهت اهمیت داردکه منتخبان مردم مشکلات منطقه را به سیاستگذاران و برنامه ریزان انتقال می دهند.
وی با اشاره به اعیاد شعبانیه به ویژه سوم شعبان سالروز ولادت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: پاسدار کسی است که همه هستی خود را برای پاسداری از دین، قرآن و سنت پیغمبر در طبق اخلاص می گذارد.
حجت الاسلام خاتمی خاطر نشان کرد: عده ای به عنوان پاسدار در تمامی عرصه ها و شرایط سرنوشت ساز کشور در برابر توطئه های دشمنان سینه سپر و ایستادگی کرده اند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.