به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم استان درمجلس خبرگان رهبری در پیام مشترک رحلت حجت الاسلام والمسلمین علی برهان امام جمعه یزد را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: درگذشت عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر و یار صدیق رهبری، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی برهان امام جمعه گرانقدر شهر مهریز که بیان شیوایش در منابر و خطبه‌های نماز جمعه، همواره نمایانگر تدین و عشق او به شریعت احمدی و دین محمدی بود، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.

این پیام می‌افزاید: این خطیب توانا که کرامت فرزند شهید بودن را به همراه داشت، طعم شهادت را نیز از برادر شهیدش در ذائقه و بیان خود همیشه نمایان می‌ساخت و در مبارزاتش چه قبل از انقلاب با ایادی و سرسپردگان رژیم طاغوت و چه بعد از آن با منافقین و مرفهین بی‌درد و دشمنان قسم خورده انقلاب درد کشیده و زجر چشیده بود.

در ادامه این پیام مطرح شده است: عمق مطالب علمی وی خصوصا در تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان دغدغه ایشان در رعایت شئونات اسلامی مردم و توجه به احادیث اهل بیت (ع)، بیانگر ژرف‌اندیشی و پایبندی به اصول اسلام ناب محمدی بود، همراه با این دردها و دغدغه‌ها، بیماری جسمی که سال‌ها عارض او بود نتوانست ایشان را یک لحظه ساکت نگه دارد؛ چرا که او نمونه بارز مرد انقلابی و خدا ترس بود و به راستی جای خالی این مرد بزرگ به زودی پر نمی‌شود.

در این پیام آمده است: اینجانبان این ضایعه دردناک را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف شهرستان مهریز، بیت محترم و فرزندان گرامی ایشان و به همه روحانیون و طلاب و اهل منبر و خطابه تسلیت عرض کرده، برای روح بزرگش علو درجات آرزو کرده و برای بازماندگان و علاقه‌مندان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنیم.

در پایان این پیام خاطرنشان می‌کند: انتظار می‌رود، مردم ولایتمدار دارالعباده یزد به ویژه شهرستان مهریز آنطور که شایسته مقام آن مرحوم است در بزرگداشت ایشان همت وافی و عنایت کافی مبذول داشته و در مراسم بزرگداشتی که صبح روز شنبه 12 فروردین از ساعت 8 لغایت 10 صبح در مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار می‌گردد شرکت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605545
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.