به گزارش ایرنا یحیی عماری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هرچند از مفاد برجام خبر خاصی وجود ندارد و این امر به صورت محرمانه دنبال می شود اما در خصوص برجام اشکالات و نقدهای زیادی وارد است و مردم آن را قبول ندارند.
وی با اشاره به مطرح شدن موضوع برنامه جامع اقدام مشترک 2 و 3 از سوی دولت یازدهم پس از برجام، اظهار کرد: همه توان دولت یازدهم در چهار سال اخیر صرف برجام شد.
وی با بیان اینکه در این دولت تمام قرادادهای نفتی، قرارداد با فرانسوی‌ها و از جمله برجام مخفی نگه داشته شده است، ادامه داد: اگر دولت روحانی به عنوان یک دولت محرمانه محور نامیده شود، چندان بی ربط نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در آذربایجان غربی بیان کرد: برجام هیچ منفعت و خیری برای ما نداشته است و دولتی که تمام تمرکز و توجه خود را به حل مسائل هسته‌ای معطوف کرده بود، برجامی را که وعده‌های آمریکا در آن عملی نشد را برای ایران به ارمغان آورد.
وی با اشاره به برنامه های سید مصطفی میرسلیم در خصوص رفع بیکاری در کشور اضافه کرد: با توجه به سابقه 40 ساله حزب موتلفه اسلامی، تمامی پتانسیل های استان ها احصا و به شورای مرکزی حزب موتلفه تحویل داده شده است تا در هر استان با توجه به ظرفیت های آن اقدام شود.
وی اظهار کرد: آذربایجان‌غربی استانی مرزی و با فرصت های بسیار زیاد است که می‌توان از این ظرفیت در جهت توسعه گردشگری و ایجاد شغل بهره برد.
وی بیان کرد: حزب موتلفه اسلامی به دنبال سهم خواهی نیست و در هر انتخاباتی در خط مقدم قرار دارد و به دنبال وحدت و همگرایی است.
رئیس ستاد تبلیغاتی سیدمصطفی میرسلیم ادامه داد: حقوق های نجومی که در این دولت به افراد داده می شود، چهره نظام جمهوری اسلامی را مکدر کرده است و اگر میرسلیم در انتخابات موفق شود با تعامل زیادی که با قوه قضائیه دارد، جلوی این حقوق ها گرفته می شود.
وی اظهار کرد: سیستم ادارای ما دارای فساد است و زمینه آن باید ریشه کن شود و اگر میرسلیم انتخاب شود، زمینه فساد را خواهد برچید.
وی اضافه کرد: فرار مالیاتی باید جمع شود زیرا عده ای با برخورداری از رانت ریالی مالیات نمی پردازند و میرسلیم جلوی این افراد را می گیرد.
عماری گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند فردی جهادی به جای افرادی با درآمد نجومی بوده و ایران نیازمند رئیس جمهوری انقلابی، پاکدست و تابع امر ولایت است.
وی اظهار کرد: زندگی رئیس جمهوری باید ساده باشد و رئیس جمهوری که در خانه 50 میلیاردی زندگی می کند، نمی تواند وضع کارگری که صبح از خانه خارج و شب دست خالی به خانه برمی گردد را درک کند.
وی اضافه کرد: چنین رئیس جمهوری وجود سه تحصیلکرده بیکار در خانه و نداشتن هزینه درمان و دفترچه را نمی داند و تنها شعار می دهد.
رئیس ستاد تبلیغاتی سید مصطفی میرسلیم با اشاره به گفته های اسحاق جهانگیری در خصوص ناراحتی به خاطر سیلی خوردن یک دستفروش اظهار کرد: باید از ایشان سوال کرد که در هنگام فاجعه منا، سقوط جرثقیل روی سر حجاج ایرانی، هتک حرمت به ایرانیان در عربستان موضع گیری نکرد و تنها مساله سفارت عربستان را دستاویز خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: مردم ایران با شعور بالای سیاسی می دانند که جهانگیری داوطلب پوششی است و کناره گیری می کند.
رئیس ستاد تبلیغاتی مصطفی میرسلیم در آذربایجان غربی اظهار کرد: ستاد مرکزی تبلیغاتی میر سلیم در ارومیه کار خود را آغاز کرده و در شهرستان های سلماس، ماکو، خوی، میاندوآب، شاهین دژ و تکاب نیز ستادهای مشابهی راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه، 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.