حسین مرعشی در دانشگاه لرستان گفت: در سال 92 از بین یاران امام دست به انتخاب زدیم تاخرد و عقل به اداره امور اجرایی کشور برگردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، در ابتدای این مراسم جو سالن متشنج شد که با حضور و حمایت دانشجویان حامی دکتر روحانی، آرامش در فضای سالن حاکم شد و در ادامه حسین مرعشی عنوان کرد: خوشحالم بعد از 8 سال عامل فتنه شناسایی شد. امروز کسانی که از دولت قبل حمایت می کردند دیگر نباید بر مواضع خود اصرار کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مقطع برای ما آزادی و فراهم آورن امکان نظر مهم است گفت: در سال 92 ما از بین یاران امام دست به انتخاب زدیم تا نخست فتنه‌ای که نیروهای اصیل انقلاب را تهدید می کرد و باعث اختلاف شده بود را خنثی کنیم و هدف دوم ما برگرداندن خرد و عقل در اداره امور اجرایی کشور بود.

نماینده مردم در مجلس پنجم و ششم تصریح کرد: در حال حاضر 100 هزار میلیارد تومان از درآمد کشور از مالیات‌، 80 هزار میلیارد تومان هم از محل درآمدهای نفتی است، درحالی که هزینه‌های جاری کشور بیش از 250 هزار میلیارد تومان است؛ در این شرایط که ما با فروش اوراق کشور را اداره می کنیم، چگونه وعده افزایش یارانه می دهند؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.