به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی عصر پنجشنبه در نشست با معلمان استان البرز که درسالن کنفرانس امام علی (ع) کرج برگزار شد، افزود: برجام زمینه سرمایه گذاری خارجی، بر داشتن تحریم ها و اشتغال در کشور را بوجود آورد که آثار آن در ایران به مرور در حال ظهور است.
وی اظهار کرد: زیرساخت های اقتصادی در ایران از سوی دولت تدبیر و امید در 4 سال گذشته تقویت شده که در آینده همه مردم نتایج کارهای انجام شده دولت را می بینند.
نجفی با اشاره به اینکه بعد از برجام میزان سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشورافزایش یافته ، یاد آورشد: برجام در این بخش 14.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی برای ایران تا کنون به همراه داشته است که تا قبل از برجام این میزان یک میلیاردلار بوده است.
وی یادآور شد: لازم است مردم برای حس کردن نتایج برجام در امور اقتصادی و اشتغال کمی صبر کنند زیرا این اتفاق کمی زمان بر است و نیاید عجله کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات فرهنگیان اشاره کرد و افزود: برای این قشر فرهیخته در این دولت تلاش‌هایی انجام شد که در حد انتظار هیچ‌کدام از ما نبود لذا در دولت دوازدهم آموزش و پرورش باید در اولویت قرار بگیرد.
رئیس ستاد فرهنگیان دکتر حسن روحانی ادامه داد: تا 2 هفته دیگر نتیجه انتخابات مشخص می‌شود که نگاهمان به امور کشور باید درازمدت باشد و به آینده توجه خاصی کنیم.
نجفی در ادامه به شکل گیری یک گروه کاری ویژه فرهنگیان پرداخت و یاد آور شد: اعضای این گروه بر روی برنامه آموزش و پرورش کار می‌کند.
وی اضافه کرد: بعد از انتخابات خواسته‌های فرهنگیان را در قالب مناسبی انتشار خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه درآمد دولت یازدهم به طور متوسط 100 میلیارد دلار از دولت قبلی کمتر بوده است، ادامه داد: این مسائله سبب بروز مشکلاتی در اجرای برنامه‌های دولت شده اما دولت آنچه را که در توان داشته به کار بسته است.
نجفی تاکید کرد: دولت در طول 4 سال زیرساخت های توسعه ای در بخش های مختلف را بوجود آورده است حال نوبت ما فرهنگیان است که با تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت برای مردم شرایط تداوم دولت را بوجود بیاوریم تا دولت در فرصت دوباره بتواند از کارهای زیربنایی که انجام داده نتیجه بگیرد.
فرهنگیان استان البرز در این برنامه دید گاه های خود را در زمینه نقاط قوت و ضعف دولت در بخش اطلاع رسانی که عملکرد اقدامات دولت به زبان ساده برای مردم عنوان نمی شود بیان کردند.
البرز 25 هزار معلم دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا29 اردیبهشت ماه جاری برگزارمی شود.
2819/ 6155خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.