کاظم محمدی اقدم روز یکشنبه در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته نیز اهالی 86 روستای استان با تلاش کارکنان این شرکت به جمع مشترکان آب و فاضلاب روستایی اضافه شدند.
وی با تاکید بر نگهداری از تاسیسات آبرسانی به عنوان اصلی اساسی در ارائه بهتر خدمات آب به روستاییان آذربایجان غربی اضافه کرد: طرح جامع تامین آب روستاها در استان تدوین شده و در این خصوص یکی از استان های پیشرو هستیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر مطالعات ارتقای کیفی آب در روستاهای شهرستان های ماکو، مهاباد، پلدشت و شوط در دست انجام است که با اتمام آنها شاهد بهبود خدمت رسانی روستاییان این شهرستان ها خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری امسال به نام 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال همه توان خود را برای تحقق فرمایشات معظم له به کار می گیریم و در اجرای پروژه ها از مواد تولید داخل استفاده می کنیم.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر بیش از 82 درصد جمعیت روستایی آذربایجان غربی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار هستند که این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.
آذربایجان غربی افزون بر 2 هزار و 800 روستا دارد که از این تعداد، 2 هزار و 180 روستا بالای 20 خانوار بوده و نزدیک به 2 هزار روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.