به گزارش ایرنا، قربانعلی سعادت روز یکشنبه در بازدید از اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن در 2 و نیم سال گذشته 15 هزار و در سال 95 بیش از سه هزار و 600 مودی جدید مالیاتی در استان شناسایی شده که این موارد نیز گام های بلندی در رسیدن به آرمان اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی اضافه کرد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در راستای تسهیل پرداخت به‌ موقع حقوق کارمندان دولت و جذب 100 درصدی اسناد خزانه اسلامی و پرداخت قسمتی از مطالبات پیمانکاران عمرانی از دستگاه‌های اجرایی اقدامات شایسته ای انجام داد که امیدواریم این امر در سال آینده نیز تداوم یابد.
وی اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم در سال 96، شاهد اتمام پروژه راه‌آهن نقده - ارومیه و اجرای هرچه سریعتر طرح راه آهن ارومیه - تبریز باشیم.
استاندار آذربایجان غربی گفت: تخصیص 100 درصدی اعتبار طرح راه‌آهن نقده، تخصیص اعتبار برای بیمارستان 600 تختخوابی ارومیه در بودجه سال 1396، جاده‌سازی مسیرهای مواصلاتی اقتصادی استان از جمله جاده خوی- قطور - رازی، جاده نقده – پیرانشهر - تمرچین، افزایش پنج برابری بودجه ساخت جاده سرو دیگر اقدامات شایسته ای بود که توانستیم در سال 95 برای توسعه استان انجام دهیم.
داود غفارپور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل در سال 95 افزود: وصول هشت هزار و 134 میلیارد ریال درآمد استانی، کسب 2 رتبه نخست در جذب 100 درصدی اسناد خزانه اسلامی و ساماندهی اموال دولتی و اوراق بهادار و ثبت 10 طرح سرمایه‌گذاری خارجی از جمله این فعالیت ها بوده است.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در این بازدید از همه بخش های اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی بازدید کرد.
سعادت در سه سال گذشته، همواره در آخرین روزهای سال از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بازدید می کند که این امر نشان از توجه ویژه مدیریت ارشد استان در توسعه اقتصادی استان است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.