رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس از آمادگی نیروهای امدادی این مرکز برای پوشش امدادی مراسم چهارشنبه آخر سال خبرداد.

عمار فرید در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال جدید و چهارشنبه آخر سال، گفت: چهارشنبه سوری یکی از سنتهای دیرینه مردم ماست که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک میتواند لحظات شیرین و پرخاطره ای برای کودکان و خانواده ها فراهم آورد.

فرید بااشاره به نقش خانواده ها در محافظت از فرزندانشان، بیان کرد: خانواده های عزیز در این شب کنار فرزندان خود باشند و با خرید لوازم آتشبازی بی خطر، زمینه یک چهارشنبه سوری آرام، ایمن و بدون حادثه را برای خود و فرزندان عزیزشان فراهم آورند.

وی با اشاره به اثر مخرب صداهای ناهنجار مواد منفجره بر روی بیماران قلبی و آسم و...، تصریح کرد: سال گذشته متاسفانه چند مورد ماموریت به علت ناراحتی قلبی و تنفسی ناشی از صدای مهیب مواد منفجره داشتیم که به مرکز درمانی اعزام شدند.

 رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس از آمادگی نیروهای امدادی این مرکز برای پوشش امدادی مراسم چهارشنبه آخر سال خبرداد و خاطرنشان کرد: پایگاههای امدادی شماره یک و دو شهری، هشتیان و تازه کند در آماده باش کامل برای پاسخگویی به هرگونه حادثه احتمالی هستند و علاوه بر پایگاههای امدادی، یک دستگاه آمبولانس امدادی نیز در میدان توحید و مرکز شهرسلماس مستقر خواهد شد تا با توجه به ترافیک سنگین بازار چهارشنبه آخر سال، پاسخگوی نیازهای مرکز شهر باشد.

فرید ابراز امیدواری کرد مردم با رعایت موارد ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه خطرناک، شیرینی ایام پایانی سال به کام خانواده ها تلخ نشود و شاهد چهارشنبه سوری و نوروزی شاد و توام با آرامش برای شهروندان عزیز باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.