به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده در نخستین جلسه هم‌اندیشی پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی میاندوآب با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی به معضل تبدیل شده‌است، اظهار داشت: در راستای مقابله با این روند، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی به دستور رهبر معظم انقلاب و با اهتمام وزارت کشور و همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری و آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

وی افزود: در کنار فعالیت سازمان‌های دیگر، سازمان تبلیغات اسلامی به این مناطق ورود کرده و اکنون نیز طبق برنامه تدوین شده در کارگروه فرهنگی و اجتماعی، روحانیان با حضور در مناطق آسیب‌پذیر در کنار مردم به انجام کارهای فرهنگی اقدام می‌کنند.

حجت الاسلام داداش زاده اولین قدم را در این خصوص برپایی نماز جماعت در این اقامتگاه‌ها دانست و اظهار کرد: اقامه نماز تنها فعالیت علما در این مناطق نخواهد بود و روحانی که به این مناطق اعزام می‌شود، وظایفی فراتر از امام جماعت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در آذربایجان‌غربی ۲۵ پایگاه فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شده که ۱۰ مورد آن به میاندوآب اختصاص دارد افزود: وظیفه روحانیان در این مناطق طی تفاهمنامه منعقد شده، شناسایی مشکلات منطقه و برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.