عهدیه طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دسترسی دانش اموزان به تجهیزات و امکانات  به عنوان  اولویت اموزشی دولت تدبیر و امید نقش موثری در توسعه فردی انان ایفا می کند.

وی تاکید کرد: همه تلاش مجموعه مدیران استان این است که دانش اموزان در مناطق حاشیه ای نیز از امکانات آموزشی مناسب بهره مند شوند تا بتوانند به جایگاه مناسبی از نظر مدارج علمی ارتقا یابند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام در این راستا از اختصاص سی و سه میلیارد و پانصد میلیون ریال به مدارس مناطق محروم و حاشیه ایلام اختصاص یافت.

وی توضیح داد: با پیگیری معاون  سیاسی امنیتی اجتماعی و حمایت استاندار ایلام برای اولین بار این اعتبار از محل اعتبارات وزارت کشور جهت تجهیز مدارس مناطق حاشیه نشین و محروم استان به آموزش و پرورش استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با کمک این اعتبار بعد از نیاز سنجی وسایل مورد نیاز مدارس مناطق محروم خریداری و به شهرستان ها ارسال شد.
وی افزود:تجهیزات خریداری شده مختص مدارس محلات حاشیه نشین شهرستان ها شامل رایانه ،دستگاه کپی، چاپگر، کانکس، میز و صندلی آموزشی، کولر آبی و گازی و دیتا پرژکتور و ... بود که توسط اداره کل آموزش و پرورش خریداری و در هفته اخیر  به شهرستان ها ارسال شد.

طهماسبی همچنین به اجرای طرح های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای کاهش آسیب ها در مناطق حاشیه ای با کمک تشکل های غیر دولتی اشاره کرد و گفت: تلاش شده که با راه اندازی دفاتر تسهیل گری در چهار منطقه حاشیه ای شهر ایلام آسیب های اجتماعی رصد و کاهش یابد.

وی ابرازی امیدواری کردکه با ارتقا سطح  آموزش، برخورداری از امکانات از بروز آسیب های اجتماعی در همه مناطق به ویژه مناطق حاشیه نشین پیشگیری شود.

7177 /6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.