به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست با پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش پررنگ دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور مبنی بر ایجاد پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب‌پذیر منعقدشده، سهم استان بوشهر در ایجاد پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی هشت مورد تعیین شد که از این تعداد چهار پایگاه در بوشهر و چهار تا در شهرستان دشتستان فعال هستند.

سروستانی به نقش مهم روحانیون در ارتقا سطح فرهنگ جامعه و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و اضافه کرد: نقش روحانی به عنوان امام محله نقش بسیار پررنگ و ارزشمندی است و تأثیر زیادی در ارتقا سطح فرهنگ دینی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه ۸ پایگاه فرهنگی اجتماعی استان بوشهر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند افزود: این پایگاه‌ها از نیمه دوم سال گذشته آغاز به کار کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: باید همه باهم برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن فعالیت بکنیم و باهم و در کنار هم برای خدمت به مردم و به ویژه جوانان آماده‌باشیم و در ایام شادی و ایام نگرانی و غم، همراه مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تقویت طرح امام محله در سطح مراکز شهرستان‌های استان تأکید و خاطرنشان کرد: این طرح باید در سطح مراکز شهرستان‌ها ارتقا یابد و امامان محله شهری و روستایی در بوشهر در قالب طرح امام محله به فعالیت در سطح استان مشغول به فعالیت و خدمت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.