به گزارش ایرنا ،سرهنگ سید هادی موسوی روز یکشنبه  در نشستی با امام جمعه شهر کلور با اشاره به اینکه بیش از ۸۰درصد سرقت‌های خرد با تلاش مجموعه کارکنان انتظامی شهرستان با سرعت پیگیری و کشف شده است،افزود : بیشتر سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به افزایش کشفیات در حوزه سرقت گفت: خوشبختانه این شهرستان عاری از جرایم سازمان یافته از جمله سرقت مسلحانه و راهزنی و یا سرقت های بزرگ بوده و بیشترین وقوع این جرایم مربوط به سرقت‌های خرد توسط افراد معتاد است. 

او اظهار کرد: در این راستا نیاز است که برای فرهنگ‌سازی رفتار سالم،کاهش سرقت، اخلاق مداری، در وهله اول خانواده و مدرسه و در جایگاه‌های بعدی دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، تبلیغات اسلامی و سایر نهادها نقش خود را به درستی ایفا کنند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: ماموران پلیس و دستگاه قضایی در بحث مقابله با سرقت در آخرین مرحله سیر فرهنگ‌سازی  قرار دارند در حالی که اگر دستگاه‌های یاد شده به خوبی در نهاد و ضمیر جامعه به موقع و به هنگام به وظایف خود عمل کنند، جامعه کمترین سطح آسیب‌های اجتماعی متوجه جامعه  خواهد بود.

 ۶۰۱۶/۷۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.