سرهنگ عبدالله حسنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در آیین نماز جمعه در مصلا شهر سمنان افزود: جرایم سایبری یکی از مشکلات بزرگ در جامعه امروزی است و وقوع این جرایم در استان سمنان در یک سال گذشته ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: جرایم خشن در استان سمنان با برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با اراذل و اوباش در یک سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافت.

حسنی با اشاره به اینکه سمنان از استان‌های ممتاز از حیث برخورد با جرایم خشن است، تصریح کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضا اجازه حضور حتی یک نفر تحت عنوان اراذل و اوباش در استان سمنان را نمی دهد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان در استان اجازه جولان به افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند، داده نمی‌شود.

وی ابراز داشت: مواد مخدر، سر منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است و در یک سال گذشته بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر توسط عوامل نیروی انتظامی استان سمنان کشف شد.

فرمانده انتطامی استان سمنان یادآور شد: کشف مواد مخدر در یک سال گذشته ۷۳ درصد افزایش یافت که نشان از مبارزه و مقابله قاطع نیروی انتظامی با سوداگران مرگ را دارد.

وی بیان کرد: ۵۳ باند توزیع و فروش مواد مخدر متلاشی و بیش از پنج هزار عامل در این مساله را نیروی انتطامی استان سمنان دستگیر و تحویل دستگاه قضا داده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: میزان کشف سرقت در یک سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافت که این آمار نشان از پیگیری‌های مستمر پلیس برای برقراری نظم و امنیت در استان است.

در تقویم جمهوری اسلامی ۱۱ تا ۱۷ مهر هفته گرامیداشت نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.