سرهنگ علی صادقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر متولیان دستگاههای فرهنگی و اجتماعی ماموریت خود را به خوبی انجام دهند بسیاری از عوامل پدیدههای شوم اجتماعی مثل محیط ناامید کننده و بدون نشاط جلوگیری میشود.

وی بیان کرد: پدیدهای شوم اجتماعی پیش از اینکه امنیتی بشود باید راهکار شناسی و عوامل آن برداشته شود.

وی با اشاره به ضرورت تامین امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد: امنیت اجتماعی با تلاش همگانی و نگاه به نیازهای جامعه تامین میشود و پلیس با نهادهای فرهنگی و اجتماعی در اجرا برنامهها همکاری دارد.

وی ادامه داد: امسال افزون بر چهار هزار تماس از تیران و کرون با پلیس انجام شد که در مقایسه با سال قبل رشد داشت که بیش از ۸۰ درصد آن به عملیات منجر شده است.

صادقی با اشاره اعتماد مردم به پلیس یادآور شد:  این اعتماد سرمایه اجتماعی است که با برگزاری نشستهای مشترک با عموم مردم، رسیدگی به موقع به ماموریت ها و تسهیل ارتباط مردم با پلیس ایجاد شده است.

وی به کاهش سرقتها اشاره و اضافه کرد: سرقت منزل۴۲ درصد و سرقت احشام ۸۲ درصد کاهش و کشفیات سرقت ۳۴ درصد امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

صادقی بیان کرد : همکاری نهادهای اداری در کاهش سرقت با تخصیص خودرو و امکانات موثر بوده که این برنامه همچنان ادامه دارد و در کاهش تصادفات با افزایش تیم‌های گشتی انجام میشود.

تیران و کرون در مسیر غرب استان اصفهان و در مسیر جاده ای بین استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار گرفته و جز شهرستان های امن استان به شمار می رود که البته موقعیت جغرافیایی آن موجب افزایش حوادث ترافیکی جاده ای شده است.

۷۱۴۲/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.