حجت الاسلام مهدی روحی سه شنبه شب در حاشیه گردهمایی مدیران فرهنگی اجتماعی مناطق آسیب پذیر گیلان ، گلستان و مازندران در کوی مهرگان نکا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب پذیر براساس تفاهم نامه ای با وزارت کشور ایجاد و مقرر شد که در سراسر کشور در مناطق مدنظر این وزارتخانه ایجاد شود.

وی گفت : با توجه به وجود آسیب های اجتماعی در محلات آسیب پذیر کشور، پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب پذیر برای کاهش این آسیب ها فعال شده است .

مسؤول طرح تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده، دوره های آموزش مجازی و کارگاه های حضوری و منطقه ای برای شناسایی مناطق آسیب پذیر برگزار می شود که برای اولین بار گردهمایی مدیران فرهنگی اجتماعی مناطق آسیب سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان به میزبانی استان مازندران برگزارشد.

وی افزود: این افراد با حضور در مناطق هدف، کلاس داری و مهارت های آموختن را در عرصه عمل پیاده کنند.

روحی گفت : روحانیون با حضور در این محلات، خود را وقف محله های آسیب پذیر کردند تا مسائل مختلف عمرانی، اشتغال، اختلافات خانوادگی فرهنگی و اجتماعی ارائه شود و به نوعی همه مواردی که نیازمند حضور روحانی باشد؛ انجام می شود.

مسئول طرح تحول اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی گفت : گردهمایی مدیران فرهنگی اجتماعی مناطق آسیب گیلان، گلستان و مازندران در کوی مهرگان نکا با حضور ۲۸ نفر از سه استان شمالی کشور برگزار شد.

 پایگاه فرهنگی اجتماعی برای خدمات رسانی به مردم این مناطق آسیب پذیر با مدیریت روحانیون مستقر راه اندازی شد و با راه اندازی این پایگاه ها مردم ساکن این مناطق متوجه آسیب ها شده و برای رفع آن با کمک مسئولان وارد کار می شوند.

مدیران فرهنگی اجتماعی مناطق آسیب گیلان، گلستان و مازندران در کوی مهرگان نکا از مناطق مختلف این منطقه آسیب پذیر در نکا شامل منازل مسکونی، پارک، سالن ورزشی، مسجد و مدرسه و کمپ ترک اعتیاد بازدید کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.