احد هوشمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره هنری از سراسر استان می‌توانند آثار خود را تا پایان «ماه مبارک رمضان» امسال به واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در قالب ویدیو و تصویر ارسال کنند.

وی ادامه داد: تاثیر بیماری کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی جامعه، ایجاد امید، انگیزه کار و تولید مضاعف با توجه به شعار سال (جهش تولید) و آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروز ایران موضوع‌های این جشنواره است.

وی بیان کرد: نگاه و دغدغه‌های یک جوان ایرانی نسبت به آنها در کنار توجه نشاط آور و آموزنده به آیین‌ها و سنت‌های محلی در آذربایجان دیگر موضوع‌هایی این فستیوال هنری است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مرحله نهایی و اجراهای زنده این جشنواره بعد از فروکش کردن بیماری کرونا در جامعه اجرا می‌شوند و هنرمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر در ۱۵ دقیقه با موضوع‌های مورد نظر، با حفظ شئونات اخلاقی و کلامی به دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری آذربایجان غربی ارسال کنند.

هوشمند گفت: به همه افراد راه یافته به مرحله اجرای زنده، تندیس، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا می‌شود که در این راستا با توجه به انتشار آثار برتر در فضای مجازی، به اثری که بیشترین بازدیدکننده را داشته باشد، هدیه نفیس تعلق می گیرد.

استندآپ کمدی یا شوخی پردازی روی صحنه نوعی نمایش کمدی یک نفره است که اجرا کننده در آن به صورت مستقیم با مردم صحبت می‌کند و با اجرای سریع مضامینی را با داستان گویی، لطیفه و شوخی‌های کوتاه و گذرا به بینندگان منتقل می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.