مرادعلی تاتار روز دوشنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان با اشاره به حوادث اخیر افزود: مردم در این اعتراضات نشان دادند که مدافع انقلاب اسلامی هستند و در راه حفظ آرمان های والای نظام بسیار هوشیار و بابصیرت عمل می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: نقش زنان و بانوان در جامعه اثرگذار است تا جایی که خدا یک سوره در شان مقام حضرت فاطمه (س) بزرگ بانوی خلقت نازل کرد.
وی گفت: زنان نیمی از جمعیت فعال جامعه  را تشکیل می‌دهند از این رو باید مشکلات آن ها مورد توجه قرار گیرد و برطرف شدن مشکلات بانوان حرکت جامعه در مسیر پیشرفت است.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین اضافه کرد: امروز در جامعه آسیب های اجتماعی زیادی داریم و فضای مجازی شمشیر دولبه ای است که می تواند هم مفید و هم مخرب هم باشد از این رو مادران در خانواده باید به این مهم توجه داشته باشند.
تاتار عنوان کرد: بانوان قصرشیرین مشکلات حوزه خود در شهرستان را از طریق کمیسیون بانوان مطرح و منتقل کنند.
او افزود: سازمان های مردم نهاد به خوبی می توانند در حوزه زنان فعالیت کنند و با آسیب شناسی  و ارائه راهکارهای مناسب قدم های مثبتی بردارند. 
وی گفت: کمیسیون بانوان فرمانداری اتاق فکر حوزه زنان و خانواده است و قصرشیرین شهرستانی با پتانسیل‌های خاص است که شرایط خوبی برای توسعه و اشتغالزایی دارد و بانوان باید فرهنگ اداری و پشت میزنشینی را  از بین ببرند و باید به دنبال کارآفرینی و توسعه باشند.

فعال شدن اورژانس اجتماعی، مشکلات حوزه ورزش بانوان، آسیب های اجتماعی، اشتغال بانوان، ارائه تسهیلات به بانوان کارآفرین از مهم ترین مسائلی بود که در این نشست در خصوص آن ها صحبت شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.