شهلا تاجفر روز پنجشنبه در جلسه کارگروه بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی افزود: این امر با وجود مشکلات مختلف به ویژه مشکلات اعتباری حاصل شده و باید از همه فعالان در راه رسیدن به این رتبه قدردانی کرد.
وی از اختصاص ردیف اعتباری ویژه به بخش بانوان در بودجه سال آینده خبر داد و اضافه کرد: تحقق این امر یک گام مهم در حوزه اجتماعی و توجه ویزه به بانوان در بخش های مختلف است.
وی نقش بانوان را در 40 سال توسعه و پیشرفت کشور قابل توجه ارزیابی کرد و ادامه داد: این نقش در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل ممکن تبیین شود که اجرای همایش ها و برنامه های مختلف در این خصوص کارساز است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: همایش خواهران شهدا، حماسه زن و دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه های محصولات روستایی، دوره های آموزشی با محوریت پدافند غیر عامل و حمایت از طرح های توانمندسازی زنان روستایی و عشایری از جمله برنامه های شاخص حوزه بانوان در دهه فجر امسال به شمار می رود.
تاجفر توجه به حل مشکلات و آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برنامه های امسال در راستای روشنگری و شناساندن بیشتر و پرشکوه تر هدف انقلاب به مردم به ویژه جوانان باشد.
مسوول بسیج جامعه زنان آذربایجان‌ غربی نیز در این جلسه از ارسال 100 اثر به دبیرخانه همایش استانی زنان و دفاع مقدس خبر داد و افزود: این همایش همزمان با ایام ‌الله دهه فجر برگزار می شود.
لیلا سپهری اضافه کرد: در این همایش از 40 نفر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود.
به گزارش ایرنا، دهه فجر امسال چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جشن گرفته می شود.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در روز 22 بهمن سال 1357 به پیروزی رسید.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.