به گزارش خبرنگار مهر، سردار حبیب شهسواری عصر پنجشنبه در رزمایش سراسری "کمک مومنانه" با بیان اینکه توزیع این بسته‌های معیشتی از امشب تا دهه آخر ماه مبارک رمضان و به صورت شبانه توزیع می‌شود، افزود: حفظ عزت و آبروی افرادی که این کمک‌ها را دریافت می‌کنند مورد توجه قرار دارد و بر این اساس، این کمک‌ها به صورت شبانه توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست ۴۰ هزار بسته از این بسته‌های کمک معیشتی توزیع می‌شود و توزیع این کمک‌ها همچنان ادامه دارد اظهارکرد: حرکت بزرگی در سایه وحدت و همدلی و در قالب رزمایش "کمک مومنانه" در آذربایجان‌غربی شکل گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در این رزمایش، با اشاره به تشکیل قرارگاه مواسات، اظهار کرد: بشر همواره در معرض انواع تهدیدات بیولوژیک است که امیدواریم به برکت ماه مبارک رمضان و رعایت هر چه بیش‌تر مردم، ویروس کرونا دفع شود و آرامش و امنیت به جامعه بشری بازگردد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با بیان اینکه قرارگاه مواسات نیز در راستای کمک به اقشار نیازمند و اقشار آسیب دیده براثر شیوع کرونا فعالیت دارد، اعلام کرد: در این قرارگاه توانستیم با همکاری استانداری، سپاه شهدا و دانشگاه علوم پزشکی اقدامات قابل توجهی انجام دهیم

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیز با بیان اینکه رزمایش مومنانه همان کمک مومنانه به مردم مؤمن است، تصریح کرد: با برگزاری این رزمایش مردم و مسؤولان بدون هیچ چشمداشتی به مؤمنان کمک می‌کنند تا تمام نیازمندان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز همواره بر کمک به مؤمنان توسط مردم مؤمن تاکید کرده‌اند، گفت: برگزاری رزمایش مومنانه حرکتی ارزشمند بوده و نشان دهنده این است که مسؤولان همواره کنار مردم هستند.

رزمایش سراسری "کمک مومنانه" عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، مسؤولان استانی در حسینیه ثارالله‌ارومیه آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.