منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسؤولان دولتی شامل استاندار، معاونان استاندار، فرمانداران، مدیران کل ستادی، بخشداران، کارکنان و پرسنل استانداری بودند که در این طرح شرکت کردند.

وی تصریح کرد: ۱۰ روز از حقوق استاندار قزوین، پنج روز از حقوق معاونان استاندار، سه روز از حقوق فرمانداران، ۲ روز از حقوق مدیران کل ستادی و یک روز از حقوق سایر پرسنل اداری و کارکنان به رزمایش همدلی و کمک مومنانه اختصاص یافت.

حبیبی چنین اقداماتی را لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری در طرح مواسات اجتماعی دانست و گفت: کمک‌های این چنینی نه تنها اقشار آسیب دیده و کارگران را در دوران کرونا خوشحال می‌کند، بلکه باعث احیای سنت پسندیده کمک به هم نوع در اسلام و اخلاق و فرهنگ انسان دوستی در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: سایر دستگاه‌های اداری نیز در حال برنامه ریزی و هماهنگی برای کمک به طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه هستند.

حبیبی یادآور شد: ادارات آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آبفای استان و برخی دیگر از دستگاه‌ها اقدامات متشابهی در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه انجام داده‌اند که پس از جمع بندی اطلاع رسانی می‌شود.

طرح مواسات اجتماعی (رزمایش همدلی و کمک مومنانه) تاکید رهبر انقلاب در پیام نیمه شعبان سال جاری بود تا اقشار آسیب دیده در دوران کرونا مورد حمایت مادی دیگر اقشار توانمند قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.