مهدی کریمی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز دوشنبه بارندگی‌های اندک و پراکنده‌ای در استان گزارش شد که بیشترین میزان آن در میاندوآب با ۲ میلی‌متر بود.

وی ادامه داد: امروز نیز بارندگی‌های پراکنده‌ای در استان پیش‌بینی می‌شود و این روند تا اوایل هفته بعد به صورت رعد و برق و وزش باد و رگبار باران ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به وزش باد، افزود: وزش باد نیز همراه این سامانه بارشی وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود سرعت آن بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت برسد و لازم است ساکنان استان از تردد در مکان‌های پرخطر در هنگام وزش باد بپرهیزند.

«کریمی» با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: دمای مرکز استان بین هفت و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و پلدشت با ۲۵ درجه و تکاب با سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان بودند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان تغییر محسوسی در هفته جاری ندارد ولی روز جمعه افت نسبی دما پیش‌بینی می‌شود که موقت و منحصر به روز جمعه می‌باشد.

آذربایجان‌غربی در هفته جاری شاهد بارش باران‌های رگباری و موقت بود؛ این استان از اوایل پاییز تا اواخر خرداد همواره بارانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.