جواد زاهدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در قالب ۱۷ گروه و ۲۸ جلسه مجازی در این کارگاه‌ها مشارکت داشتند.

وی با اشاره به این گروه‌ها و موضوع جلسات، اضافه کرد: هشت گروه در کارگاه نوشتن خلاق با حضور ۹۵۸ نفر، سه گروه در کارگاه شعر با حضور ۲۲۸ نفر و پنج گروه در کارگاه داستان با حضور ۲۶۵ نفر شرکت کردند.

وی ادامه داد: برگزاری ۲ جلسه‌ مجازی انجمن ادبی «شعر آفرینش ارومیه» با حضور ۱۲۰ نفر از اعضای دختر و پسر از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در ایام تعطیل بود.

آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح «پیک امید مجازی» از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی omid.kpf.ir  قابل دسترسی است و این آثار به صورت آنلاین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نمایش داده می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی هم‌اکنون ۲۳ مرکز ثابت و هشت مرکز سیار در شهرهای ارومیه، تکاب و اشنویه، چهار مرکز پستی در ارومیه، مهاباد، پیرانشهر و بوکان دارد.

همچنین یک مرکز فراگیر و یک موزه تخصصی کودک با برخورداری از کتابخانه مرجع با حدود پنج هزار جلد کتاب برای پژوهشگران و مربیان حوزه کودک جزء زیرساخت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.