سعید فریور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه سال جدید و در راستای کمک به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان تحت پوشش، پویش عیدانه با هدف تامین بخشی از مایحتاج شب عید مددجویان نیازمند زیرپوشش آغاز شده‌است.

وی اضافه کرد: امیدواریم تمامی‌مردم استان، خود را در این پویش سهیم بدانند و گره‌ای از مشکلات مددجویان این نهاد باز کنند.

وی ادامه داد: از آنجا که تامین سبد حمایتی برای خانوارهای تحت پوشش سازمان از طریق سنتی گذشته که به صورت جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی و مراجعات حضوری مردم نوع دوست و خیّر بود، به دلیل مسائل پیش آمده و لزوم پیشگیری از انتشار ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست به همین جهت در این طرح کمک‌های مردمی‌به صورت نقدی جمع آوری می‌شود.

وی اظهار داشت: کمک‌های نقدی واریز شده برای تامین پوشاک عید، خوارو بار، اقلام بهداشتی و ضد عفونی جامعه هدف هزینه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب هدایای خاص مشارکت بهزیستی استان به شماره ۳۴۵۴۱۵۷۲۸۱۸ نزد بانک مرکزی واریز کنند.

فریور افزود: همچنین شماره حساب شبا نیز IR ۰۴۰۱۰۰۰۰۴۱۵۵۰۳۴۱۵۷۲۸۱۸  آماده دریافت کمک‌های خیران استان در راستای طرح پویش عیدانه است.

به گزارش ایرنا، بهزیستی یکی از نهادهای حمایتی در کشور است که در کنار کمیته امداد و دیگر نهادهای بخش خصوصی، به کمک خانواده‌های نیازمند اهتمام دارد.

کمک به معلولان، خانواده‌های دارای سالمند، مراکز شبه خانواده و بانوان، دختران و کودکان در معرض خطر از جمله برنامه‌های این نهاد به شمار می‌رود.

 در حال حاضر ۸۱ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر از خدمات بهزیستی آذربایجان‌غربی بهره‌مند هستند که بیشتر آنان را خانواده‌های دارای معلول و سالمندان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.