سعید رهبر سوره در خصوص آخرین اقدامات این جمعیت در مقابله و مدیریت ویروس کرونا در استان اظهارکرد: با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح ملی غربالگری، در استان یک میلیون و ۳۸۳ هزار و ۹۹۴ نفر توسط اعضای جوانان و امدادگران در ورودی‌های شهرستان‌ها مورد پایش سلامت قرار گرفتند.

وی بابیان اینکه همچنین از ابتدای شیوع ویروس کووید ۱۹ تا ۱۴ فروردین در استان ۵۸۳ هزار و ۴۰۸ خودرو مورد پایش تب سنجی قرار گرفتند ادامه داد: عوامل انتظامی، امدادگران هلال احمر و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان در اجرای طرح اکیپ‌های بازرسی سلامت ایفای نقش خواهند کرد.

رهبر سوره افزود: جمعیت هلال احمر استان در ۵۴ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان پست‌های غربالگری دایر کرده است که به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای کنترل و مبارزه با کرونا بودند که در این پست‌ها ۶۳۷ پرسنل و اعضای جوانان مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از برگزاری بزرگترین کارگاه آموزش مجازی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در فضای مجازی خبر داد و عنوان کرد: اولین و بزرگترین کارگاه آموزش مجازی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در فضای مجازی با مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوانان با همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر برگزار شد که در پایان آزمون قبولین این دوره گواهینامه‌های خود را به صورت الکترونیکی دریافت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.