بهروز کارخانه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: بخشی از اسکان به علت شرایط آب و هوایی مهران و جلوگیری از تجمع خودروها در مرز بوده است.
وی توضیح داد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در مهران، پلیس راه از تردد خودرو به سمت مرز و ازدحام آنها در این منطقه جلوگیری کرده و این افراد تا مساعد شدن شرایط جوی اسکان داده شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: بخشی از اسکان نیز مربوط به زائرانی است که با رسیدن به حوزه استحفاظی این استان برای استراحت و ادامه مسیر مجدد اسکان داده شدند.
کارخانه ای گفت: تیم های امداد و نجات هلال احمر همدان همچنین در این مدت زمان به 27 مصدوم در 32 سانحه جاده ای خدمات رسانی کردند.
وی اضافه کرد: 69 درصد عملیات های حوادث جاده ای امداد رسانی به مصدومان واژگونی خودرو در جاده ها بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار داشت: 20 مصدوم حوادثه جاده ای به مراکز درمانی منتقل و هفت تن به صورت سرپایی مداوا شدند.
کارخانه ادامه داد: همچنین تیم های امداد و نجات در این مدت زمان به سه مصدوم زلزله نهاوند، سه مصدوم حوادث کوهستان و سه مصدوم درون شهر رسیدگی کردند.
وی گفت: آمبولانس های هلال احمر 47 بار و خودروهای امداد و نجات چهار نوبت برای امدادرسانی در سر صحنه حادثه حضور یافتند.
وی افزود: متوسط زمان حضور نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر همدان بر سر صحنه حادثه هشت دقیقه و یک ثانیه بوده است که درصدد کاهش این آمار هستیم.
7526//2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.