شهرام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر زنجان طی 24ساعت گذشته در قالب پنج تیم عملیاتی به تعداد 15 نفر و با پنج دستگاه خودرو عازم ماموریت جاده ای شدند.
وی اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر در این ماموریتها به 51 خودروی گرفتار شامل 46 مورد آن واقع در محور زنجان - ایجرود، چهار موررد در محور زرین رود- خدابنده و یک مورد دیگر آن نیز در طارم خدمات رسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: با توجه به روزهای سرد سال و بارش برف در گردنه و جاده های استان به رانندگان وسائط نقلیه توصیه می شود با تجهیزات کامل به مقصد مورد نظر خود حرکت کنند.
وی اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر در کنار دیگر امداد رسانان در شرایط آب و هوایی نامساعد و سخت، برای یاری رسانی به مسافران در راه مانده، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
به گفته میرزایی، هم اکنون 60 نفر از نیروی هلال احمر این استان در 15 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر آماده خدمات رسانی به سانحه دیدگان به ویژه در روزهای سرد سال است.
به گزارش ایرنا، طی 9 ماهه امسال نیروهای هلال احمر این استان در مجموع به 713 مورد حادثه در این استان امداد رسانی کردند که از این تعداد 20 مورد آن مربوط به برف و کولاک بوده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.