دکتر جواد آقازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ۳۳ مورد ابتلای جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی، آزمایش کرونای ۱۰نفر در ارومیه، ۹ نفر در خوی، ۶ نفر در میاندوآب، ۲ نفر در هر یک از شهرهای مهاباد و تکاب و یک نفر در شهرستان های نقده، سردشت، پیرانشهر و شوط مثبت بوده‌است.

وی اضافه کرد: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان‌های بوکان، شاهین‌دژ، سلماس، اشنویه، ماکو، چایپاره، چالدران و پلدشت گزارش نشده‌است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به ۲۰۵ نفر، خوی ۹۰ نفر، بوکان ۸۰ نفر، میاندوآب ۶۲،  مهاباد ۴۱ نفر و شاهین‌دژ ۳۸ نفر رسید.

آقازاده بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۲ نفر در نقده، ۲۰ نفر در تکاب، ۱۸ نفر در سردشت، ۱۵ نفر در هر یک از شهرستان‌های سلماس و پیرانشهر، ۱۳ نفر در اشنویه و ۱۱ نفر در ماکو به کرونا مبتلا شده‌اند.طی ۲ هفته گذشته در چایپاره و یک هفته گذشته در چالدران مبتلایان به کرونا، صفر بوده‌است.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک‌رقمی بوده به طوری‌که ۶ نفر در شوط، پنج نفر در پلدشت، چهار نفر در چایپاره و سه نفر در چالدران به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایرنا و طبق آمار، طی ۲ هفته گذشته در شهرستان چایپاره و یک هفته گذشته در چالدران مورد مثبتی از کرونا ثبت نشده‌است.

به گزارش ایرنا ۶۴۸ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۵۳ نفر فوت کرده‌اند.

سهم آذربایجان‌غربی از مبتلایان کشوری ۱.۷ درصد و فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در کشور ۲ درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.