دکتر جواد آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ۲۰ مورد ابتلای جدید، آزمایش پنج نفر در خوی، چهار نفر در میاندوآب، سه نفر در هریک از شهرستان‌های ارومیه و شاهین‌دژ، ۲ نفر در پیرانشهر و یک نفر در شهرستان‌های ماکو، سلماس و سردشت مثبت بوده‌است.

وی اضافه کرد: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان‌های چایپاره، چالدران، پلدشت، شوط، مهاباد، بوکان، تکاب، اشنویه و نقده گزارش نشده‌است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به ۱۸۲ نفر، خوی ۷۷ نفر، بوکان ۷۱ نفر، میاندوآب ۴۹، شاهین‌دژ ۳۷ نفر و مهاباد به ۳۳ نفر رسید.

آقازاده بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۱ نفر در نقده، ۱۸ نفر در تکاب، ۱۷ نفر در سردشت، ۱۳ نفر در هریک از شهرستان‌های سلماس و پیرانشهر، ۱۱ نفر در اشنویه و ۱۰ نفر در ماکو به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک‌رقمی بوده به طوری‌که چهار نفر در چایپاره، چهار نفر در پلدشت، سه نفر در چالدران و سه نفر در شوط به کرونا مبتلا شده‌اند. طی ۱۱ روز گذشته در چایپاره و چهار روز گذشته در چالدران تعداد مبتلایان صفر بوده است.

به گزارش ایرنا و طبق آمار، طی ۱۱ روز گذشته در شهرستان چایپاره و چهار روز گذشته در چالدران مورد مثبتی از کرونا ثبت نشده‌است.

به گزارش ایرنا ۵۶۶ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

سهم آذربایجان‌غربی از مبتلایان و فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در کشور ۱.۹ درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.