دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۳۴ مورد ابتلای جدید، آزمایش هشت نفر در میاندوآب، هفت نفر در ارومیه، چهار نفر در هر یک از شهرستان‌های بوکان و خوی، ۲ نفر در شهرستان‌های سلماس، مهاباد، شاهین دژ و اشنویه و یک نفر در شهرستان های نقده، ماکو و پلدشت مثبت بوده‌است.

وی اضافه کرد: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان‌های تکاب، چایپاره، سردشت، پیرانشهر، چالدران و شوط گزارش  نشده‌است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به ۱۵۷ نفر، بوکان ۶۴ نفر، خوی ۵۲ نفر، میاندوآب ۳۶ و شاهین‌دژ ۳۱ نفر رسید.

آقازاده بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۷ نفر در مهاباد، ۱۹ نفر در نقده، ۱۷ نفر در تکاب، ۱۲ نفر در سلماس و ۱۱ نفر در سردشت به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک‌رقمی بوده به طوری‌که کرونای ۹ نفر در ماکو، هشت نفر در هرکدام از شهرستان‌های پیرانشهر و اشنویه مثبت اعلام شده‌است.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون چهار نفر در چایپاره، سه نفر در چالدران، سه نفر در پلدشت و یک نفر در شوط به کرونا مبتلا شده‌اند.طی ۸ روز گذشته در چایپاره و ۴ روز گذشته در تکاب و شوط تعداد مبتلایان صفر بوده است.

به گزارش ایرنا و طبق آمار، طی یک هفته گذشته مورد مثبتی در شهرستان چایپاره و سه روز گذشته در شهرستان های تکاب و شوط ثبت نشده‌است.

به گزارش ایرنا ۴۶۲ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۳۵ نفر فوت کرده‌اند.

سهم آذربایجان‌غربی از مبتلایان کشوری ۲ درصد و از فوت شدگان ۱.۹ درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.