دکتر جواد آقازاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ۱۸ مورد ابتلای جدید، آزمایش چهارنفر در ارومیه، سه نفر در هریک از شهرستان‌های میاندوآب و مهاباد، ۲ نفر در بوکان و یک نفر در شهرستان‌های خوی، سلماس، پیرانشهر، اشنویه، ماکو و پلدشت مثبت بوده‌است.

وی اضافه کرد: در این مدت، مورد مثبتی در شهرستان‌های چایپاره، چالدران، شوط، تکاب، سردشت، شاهین‌دژ و نقده گزارش نشده‌است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: با افزایش این تعداد موارد ابتلا، تعداد مبتلایان به کرونا در ارومیه به ۱۹۵ نفر، خوی ۸۱ نفر، بوکان ۸۰ نفر، میاندوآب ۵۶، مهاباد ۳۹ نفر و شاهین‌دژ ۳۸ نفر رسید.

آقازاده بیان کرد: همچنین تاکنون ۲۱ نفر در نقده، ۱۸ نفر در تکاب، ۱۷ نفر در سردشت، ۱۵ نفر در سلماس، ۱۴ نفر در پیرانشهر، ۱۳ نفر در اشنویه و ۱۱ نفر در ماکو به کرونا مبتلا شده‌اند.طی ۱۳ روز گذشته در چایپاره، ۶ روز گذشته در چالدران و ۳ روز گذشته در تکاب و نقده تعداد مبتلایان صفر بوده است.

وی اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان تک‌رقمی بوده به طوری‌که پنج نفر در هریک از شهرستان‌های شوط و پلدشت، چهار نفر در چایپاره و سه نفر در چالدران به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایرنا و طبق آمار، طی ۱۳ روز گذشته در شهرستان چایپاره، ۶  روز گذشته در چالدران و سه روز گذشته در نقده و تکاب مورد مثبتی از کرونا ثبت نشده‌است.

به گزارش ایرنا ۶۱۵ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۵۳ نفر فوت کرده‌اند.

سهم آذربایجان‌غربی از مبتلایان کشوری ۱.۷ درصد و فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در کشور ۲.۱ درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.