دکتر طیب حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک طی ۱۲ روز از ۲۵ اسفند تا هفتم فروردین امسال در این شهرستان جمع‌آوری شده است که همچنان تداوم و روند افزایشی دارد.

وی بیان کرد: این میزان کمک برای خرید ۵۶ قلم کالا در راستای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان پیرانشهر هزینه شده‌است.

وی اضافه کرد: خرید سه دستگاه ونتیلاتور که از اقلام ضروری برای درمان بیماران کرونایی است، با هزینه بیش از هفت میلیارد ریالی از جمله مهمترین نتایج کمک خیّران بوده‌است.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر ادامه داد: تب‌سنج، ویلچر، تخت همراه بیمار، کپسول ۲۰ لیتری، ماسک، لباس یک‌بار مصرف ویژه کادر درمانی، اکسیژن‌سنج و محلول و اسپری ضدعفونی از جمله دیگر اقلامی است که با استفاده از این کمک خیریه برای بیمارستان خریداری شده‌است.

«حسینی»، گفت: در راستای این کمک خیریّه اعضای هیات امنای سلامت و مبارزه با کرونای شهرستان پیرانشهر و منتخب مردم این شهرستان در مجلس یازدهم همکاری بسیار خوبی تاکنون داشته‌اند.

به گزارش ایرنا، پیرانشهر از جمله شهرهایی است که تعداد مبتلایان به کرونا در آن ۲ رقمی است.

در این شهرستان ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌است.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ هزار و ۵۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
همچنین ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر در کشور بهبود یافته از بیماری کرونا هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.