سعدی خزمه روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده در این شهرستان، ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به صورت غیرنقدی و مابقی به صورت کمک‌های نقدی بوده‌است.

وی با بیان اینکه روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد، اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شده تا امسال پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح شهرستان جمع‌آوری شود اما شهروندان می‌توانند از طریق سامانه #۸۸۷۷* و یا حضور در مراکز نیکوکاری در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی بیان کرد: مردم نوع‌دوست شهرستان می‌توانند علاوه بر سامانه #۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱  به نام کمیته امداد بوکان یا شماره کارت ۹۰۷۴ ۵۰۰۳ ۹۹۷۹  ۶۰۳۷ واریز کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۲۹۷ میلیون ریال بدون احتساب کمک مرکز نیکوکاری پیوند مدارس در بوکان جمع آوری شده بود که این مبلغ در سال جاری بیش از ۳۷ درصد افزایش یافته‌است.

به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری از نخستین سال‌های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال برگزار شده و همواره مورد توجه شهروندان بوده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.

در بوکان پنج هزار و ۵۵۶ خانوار با جمعیت ۱۱ هزار و ۷۵۳ نفر وجود دارد که زیرحمایت این نهاد قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.