به گزارش خبرآنلاین لرستان ، جاسم محمدی فارسانی  گفت: بیش از ۱۲ میلیارد تومان به تأمین کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی از تأمین بسته‌های حمایتی ازدواج مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: در راستای توانمندسازی و تحکیم بنیان خانواده کمک‌هزینه ازدواج به‌صورت بلاعوض در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد.

محمدی فارسانی به تأمین ۲۸۵۰ کمک‌هزینه ازدواج در سال جاری اشاره کرد و اظهار کرد: بر اساس توافقنامه بودجه، اعتباری بالغ‌ بر ۱۲ میلیارد تومان در این سرفصل از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی هزینه می‌شود.

تأکید بر توانمندسازی فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره ازدواج

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تأکید بر توانمندسازی فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره ازدواج گفت: نوعروسان و جوانان در آستانه ازدواج قبل از انتخاب همسر و بعدازآن تحت آموزش تربیتی و مشاوره‌ای قرار می‌گیرند.

محمدی فارسانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴۰ کمک‌هزینه ازدواج به مبلغ چهار میلیارد تومان پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به نقش مؤثر کمک‌های مردمی در افزایش سرانه پرداختی کمک‌هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: خیران و مردم سخاوتمند لرستان می‌توانند با مراجعه به ادرات این نهاد یا کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷*به هر میزان در تأمین بسته‌های حمایتی ویژه ازدواج جوانان مشارکت کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1235671
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.