محمدرسول شیخی زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۴،۱۵و ۱۶ اسفند در قالب پایگاه‌هایی در مدارس، میادین و معابر شهری و مصلاهای نماز جمعه برگزار شود که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  این پایگاه‌ها حذف شد.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود کمک‌های مردمی از طریق روش های نوین شامل اپلیکشن آپ، سکه و سنا و همچنین شماره گیری #۱*7788*جمع‌آوری می‌شود، ضمن اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان نیز فعال بوده و آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند علاوه بر این روش‌ها کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۶۴۹۳۵۹۰۰۲ نزد بانک ملی شعبه آزادی و ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ واریز کنند.

وی افزود: سال گذشته مردم خیر و نیک اندیش این استان بیش از ۲۲ میلیارد ریال به صورت نقد و کالایی به جشن نیکوکاری کمک کردند که پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به بیش از ۲۸ میلیارد ریال برسد.

جشن نیکوکاری اسفند هر سال و در آستانه سال جدید برگزار می‌شود، و امسال نیز با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.