عبدالسلام مام‌عزیزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بنگاه‌های معاملاتی ‌و املاک، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، اغذیه و کبابی‌ها، مراکز معاینه فنی و تعویض پلاک خودرو، مراکز خدمات سایپا و ایران خودرو، صرافان، طلافروشی‌ها، بزازان، تمامی مجتمع‌های تجاری، قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراها و جگرکی و کبابی‌های روباز از جمله مشاغلی هستند که تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

وی افزود: همچنین تردد وسایل نقلیه سایر شهرستان‌ها در ورودی و خروجی شهر توسط ماموران بهداشت کنترل می‌شود و درصورت مشاهده هر مورد مشکوکی عملیات قرنطینه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: نظارت بر تمامی واحدهای نانوایی نیز تشدید شده و واحد بازرسی اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز به صورت مداوم بر رعایت موارد مذکور در بخش اصناف نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: صنف‌هایی که از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تخطی کنند پس از ابلاغ اخطار کتبی توسط اداره اماکن شهرستان اشنویه پلمپ خواهند شد.

اشنویه با ۷۵ هزار نفر جمعیت در جوار مرزهای ترکیه و عراق واقع شده است و تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا در آن گزارش نشده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

طبق آخرین آمار در ایران نیز تعداد ۲۲۷ نفر تاکنون جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.