رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان صومعه سرا گفت : در راستای اجرای مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ۷ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمپ شدند.
محمد نیک صفت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : طی گشت و بازرسی مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و اتحادیه نانوایان ۳ واحد نانوایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و نداشتن فروشنده مستقل با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا پلمپ شد.
نیک صفت اظهار داشت : ۱۸۰ واحد نانوایی دولتی پز با سهمیه ماهانه ۱۸هزار و ۶۱۰کیسه آرد و ۷۵ واحد آزادپز با سهمیه ماهانه ۱۰هزار و  ۵۰۰ کیسه آرد در شهرستان صومعه سرا مشغول پخت نان هستند.
وی در ادامه از پلمپ سه واحد قهوه خانه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به ازدیاد قهوه خانه ها و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع این ویروس در این اماکن بسیار بالاست و بر این اساس لازم است که با فعالیت این اماکن برخورد قانونی صورت گیرد.
رئیس اداره صنعت، معدن تجارت صومعه سرا افزود : سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایت و گزارش مردمی می باشد.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در آن ۱۹ اتحادیه با حدود ۷هزار واحد صنفی وغیر صنفی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.