محمد نیک صفت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت کلیه امکان عمومی از جمله قلیان سراها ممنوع شده و اکیپ های مشترک بازرسی از این اماکن تشکیل و به وظیفه خود عمل می‌کنند.
وی با بیان اینکه ازچندروز قبل گشت بازرسی مشترک سازمان‌های مرتبط تذکرهای لازم را به این اماکن برای تعطیل کردن فعالیت شان داده بودند، افزود: بعد از تذکر، این واحدها بدون توجه همچنان فعالیت می کردند که توسط اکیپ های گشت و بازرسی و مراجع قضایی و انتظامی پلمب شدند.
نیک صفت تصریح کرد: با توجه به ازدیاد قهوه خانه ها و قلیان‌سراها، استفاده از قلیان مشترک و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع این ویروس در این اماکن بسیار بالاست.
وی از ممنوعیت فعالیت برخی از واحدهای صنفی براساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و افزود : تمامی واحدهای آرایشگاهی زنانه و مردانه، گیم نت ها، قهوه خانه ها و قلیانسراهای صومعه سرا به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است .
وی از همکاری و تعامل خوب و مناسب مردم با اداره صنعت، معدن و تجارت قدردانی کرد و گفت: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تا اطلاع ثانوی بر صنف‌هایی که فعالیت آنها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده‌ ، ادامه خواهد داشت .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.