مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در این آیین گفت: شکست‌های آمریکای جهانخوار در تمامی حوزه‌ها از جوانان غیرتمند ایران اسلامی در طول ۴۱ سال عمر باشکوه انقلاب اسلامی ایران، آنان را مستاصل کرده و موجب اقدامات دور از انسانیت نظام سلطه از جمله شهادت سردار شهید سلیمانی شده‌است.

رضا نقی‌زاده افزود: حضور همیشه در صحنه جوانان این مرز و بوم و بصیرت و آگاهی مردم ایران نسبت به توطئه‌های دشمنان، سردمداران استکبار جهانی را وادار کرده تا به ترور سرداران جبهه مقاومت  اسلامی از جمله سردار سپهبد قاسم سلیمانی دست بزنند که اشتباهی راهبردی بود.

وی با اشاره به اینکه در کنار زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله سردار شهید سلیمانی، توسعه عمرانی و ارتقای رفاه مهمترین کار در راستای مقابله با توطئه دشمنان است، بیان کرد: در این راستا و برای رفاه کارگران در ارومیه، این مجموعه ورزشی تجهیز شد که برای اجرای کامل این امر، بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه امسال با اقدام تروریستی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به فیض شهادت نایل شد.

طی دهه‌فجر امسال ۴۶۷ برنامه فرهنگی اجرا، ۵۳۹ طرح افتتاح و ۵۵ طرح کلنگ‌زنی می‌شود؛ رویکرد اصلی در اجرای این طرح‌ها تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم است که می‌تواند موتور محرکی برای ادامه راه پرافتخار ایران اسلامی‌در گام دوم انقلاب باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.